پایگاه بسیج شهید سیّاح

شهرستان درگز - کارگروه فرهنگی

پایگاه بسیج شهید سیّاح

شهرستان درگز

شهید محمدحسین سیاح فرمانده گردان زرهی لشکر 5 نصر

پایگاه بسیج شهید سیّاح
این تارنما متعلق است به پایگاه بسیج شهید سیّاح شهرستان درگز مسجد امام علی علیه السلام ... کارگروه فرهنگی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات





نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

آخرین نظرات
  • ۱ آذر ۹۴، ۲۰:۲۰ - الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
    آفرین

توهین یوگی به حضرت نوح

همان طور که می دانید ایمان دارای هفت متعلق می باشد ۱- الله، ۲- غیب، ۳- ملائکه، ۴- انبیاء، ۵- کتاب، ۶- آخرت و ۷- آیات الهی. و فرد مؤمن از نظر قرآن کریم کسی است که به هر هفت متعلق ایمان بیاورد.

چندین سال است که کمپانی هالیوود و والت دیزنی در صدد از بین بردن این هفت متعلق بین افراد هستند.از این رو در دهه های گذشته جهت نابود سازی ایمان به ملائکه فیلم هایی چون کنستانتین و لژیون را ساخته و برای نابودی ایمان به انبیاء تصمیم به ساختن انیمیشن هایی مانند: یوگی و دوستان و پاندای کونگفوکار گرفته است.

ما در این بخش به بررسی انیمیشن یوگی و دوستان می پردازیم:

در زبان انگلیسی لغت ark تنها برای اشاره به کشتی حضرت نوح علیه السلام مورد استفاده قرار می گیرد. و کلمه ship به معنای هر نوع کشتی دیگر است.

همان طور که در عکس بالا مشاهده کردید، کشتی حضرت نوح علیه السلام در بخش های مختلف انیمیشن به چشم می خورد.همچنین یوگی در این انیمیشن نقش نوح علیه السلام را بازی می کند.این گونه ایمان به یک نبی اولی العزم موردهدف و تمسخر قرار می گیرد.

حدود سی سال است با وجود اعتراض های مردم به صدا و سیما، این انیمیشن سریالی از شبکه های مختلف تلویزیونی جمهوری اسلامی ایران پخش می شود؛ این در حالی است که این عکس در تیتراژ پایانی انیمیشن یوگی کاملا قابل مشاهده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۰۴
رزمنده فرهنگی

نقد فیلم و انیمیشن

نظرات  (۱)

سلام 
جالب بود ...خداقوت...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی