پایگاه بسیج شهید سیّاح

شهرستان درگز - کارگروه فرهنگی

پایگاه بسیج شهید سیّاح

شهرستان درگز

شهید محمدحسین سیاح فرمانده گردان زرهی لشکر 5 نصر

پایگاه بسیج شهید سیّاح
این تارنما متعلق است به پایگاه بسیج شهید سیّاح شهرستان درگز مسجد امام علی علیه السلام ... کارگروه فرهنگی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات





نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

آخرین نظرات
  • ۱ آذر ۹۴، ۲۰:۲۰ - الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
    آفرین

۸ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

۳۵

با ادب ؛ با عزت ؛ خوش اخلاق

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۴ ، ۰۴:۲۵
رزمنده فرهنگی

۳۴

شبیه کدوم یکی شدیم

فشن مغرور پر مدعا؟

رزمنده بااخلاص و بی ادعا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۴ ، ۰۴:۱۴
رزمنده فرهنگی

بسم الله الرحمن الرحیم

33

در خطبه دوم نماز جمعه 29 آذر 1394 حجت الاسلام ملکی به سه وظیفه بسیج که مورد تاکید امام خامنه ای بوده است اشاره کردند ،

  • مبارزه با نفوذ در وجوهات سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی
  • مبارزه با آسیب های اجتماعی ماهواره
  • کمک به دولت برای تحقق اقتصاد مقاومتی و رفع معضل های بی کاری و فساد

بسیج سیاسی است اما سیاست زده نیست.

اگر فرهنگ بسیج به طور کامل جا بیافتد چشم دشمن ناامید خواهد شد.

امام خامنه ای : افتخار میکنم من یک بسیجی ام و از خدا میخواهم مرا با بسیجی ها مهشور کند.

اشاره به 14مورد از ارکان بسیج و موارد دیگر.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۴ ، ۲۰:۳۰
رزمنده فرهنگی

32

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR مجموعه کلیپ صوتی «مسئله اصلی» را درباره‌ی اقتصاد منتشر می‌کند. هفتمین قسمت این مجموعه درباره‌ی لزوم توجه دولت به بازارهای داخلی و همچنین استفاده از ظرفیت بازارهای کشورهای همسایه است.

http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/home/rect-1-n.gif سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که در این صوت می‌شنوید:

* اگر ملت مقتدر باشد، توانا باشد، نیاز خود را کم کند، مشکلات خود را برطرف کند، و امروز که مسئله‌ی اقتصاد مسئلهی اصلی است، بتواند اقتصاد خود را روبهراه کند، دشمن در مقابلهی با ملت ایران بیدفاع خواهد ماند. 

حرم مطهر امام خمینی ۱۳۹۲/۰۳/۱۴ 

* ظرفیّت دیگر موقعیّت جغرافیایی ما است؛ ما با پانزده کشور همسایه هستیم که اینها رفت‌وآمد دارند. حمل و نقل ترانزیت یکی از فرصتهای بزرگ کشورها است؛ این برای کشور ما هست و در جنوب به دریای آزاد و در شمال به آبهای محدود منتهی میشود. در این همسایه‌های ما، در حدود ۳۷۰ میلیون جمعیّت زندگی میکنند که این مقدار ارتباطات و همسایه‌ها، برای رونق اقتصادی یک کشور یک فرصت بسیار بزرگی است. این علاوه بر بازار داخلی خود ما است؛ یک بازار ۷۵ میلیونی که برای هر اقتصادی، یک چنین بازاری بازار مهمّی است.
حرم مطهر رضوی ۱۳۹۳/۰۱/۰۱ 

* گفتیم اقتصاد ما درون‌زا و برون‌گرا است؛ ما از درون باید رشد کنیم و بجوشیم و افزایش پیدا کنیم، امّا بایستی نگاه به بیرون داشته باشیم؛ بازارهای جهانی متعلّق به ما است، باید بتوانیم با همّت خود و با ابتکار خود، در این بازارها حضور پیدا کنیم و این حضور بدون حمایت دولت امکان‌پذیر نیست؛ که البتّه بخشهای مختلف دولتی در این زمینه میتوانند سهم داشته باشند.
دیدار کارگران در گروه صنعتی مپنا ۱۳۹۳/۰۲/۱۰ 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۴ ، ۰۰:۲۲
رزمنده فرهنگی

31

هیئت این هفته مسجد امام علی ع با حضور بسیجیان پایگاه بسیج برگزار شد که در ابتدا با قرائت آیاتی از کلام الله مجید سپس زیارت عاشورا شروع شد.

با سخنرانی پربار و جذاب حاج آقای صالحیان مجلس رونق گرفت و در پایان به روضه دلچسب و سینه زنی پر شور جوانان بسیجی پایان یافت.

در ادامه طلب خلاصه ای از فهرست سخنان استاد صالحیان ذکر میشود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۴ ، ۱۰:۳۱
رزمنده فرهنگی

30

به نقل از مرکز نور

همراه نور واسطی است برای ارائه کتب الکترونیکی در حوزه علوم اسلامی ...

بارکد کتابخوان همراه نور

زبان واسط کاربری: فارسی

موضوع: علوم و معارف اسلامی

سیستم عامل: اندروید

دریافت

همراه نور واسطی است برای ارائه کتب الکترونیکی در حوزه علوم اسلامی، که توسط مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی تهیه شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۴ ، ۲۳:۲۸
رزمنده فرهنگی

به نقل از خبرگزاری بسیج

مدیر بازرسی و تعالی فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج درگز خبر داد

انتخاب پایگاه سردار شهید سیاح به عنوان پایگاه برتر در شهرستان درگز

مدیر بازرسی و تعالی فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج درگز بیان داشت: پایگاه سردار شهید سیاح به عنوان پایگاه برتر در شهرستان انتخاب شد.
سرگرد پاسدار جواد گوهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، گفت: با توجه به برگزاری نظارت ستادی صورت گرفته در شش ماهه اول سال 94 از پایگاه های مقاومت بسیج توسط فرمانده و اعضای شورای حوزه مقاومت بسیج مقداد ، پایگاه سردار شهید سیاح مسجد امام علی (ع) به عنوان پایگاه برتر در بسیج مساجد شناخته شد.

در ادامه دانیال مستقیم، فرمانده حوزه مقاومت بسیج درگز هدف از این ماموریت را ایجاد انگیزه بین پایگاه ها و الگو برداری سایر پایگاه ها از فعالیت های آن خواند و افزود: جذب دانش آموزان نمونه در پایگاه بسیج، اجرای منظم حلقه های صالحین، برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی هنری ورزشی و تفریحی برای بسیجیان از جمله ملاک های انتخاب پایگاه سردار شهید سیاح به عنوان پایگاه نمونه می باشد.

وی در ادامه افزود: یکی از بارز ترین ویژگی های این پایگاه تهیه و انتشار وبلاگ نشریه راه روشن در فضای مجازی با موضوعاتی همچون گزیده ای از بیانات موضوعی مقام معظم رهبری، مجموعه فعالیت های بسیجیان پایگاه، دستاوردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خاطرات و زندگی نامه های شهدای شهرستان و موضوعاتی از این طیف در این وبلاگ می باشد.

منبع

پی نوشت نویسنده وبلاگ:

با سلام وخسته نباشید به بزرگواران سپاه پاسداران و بسیج . از نظر لطف شما بی نهایت سپاس گذاریم. این وبلاگ کوچک در حد چنین توصیفات بلندی نبوده است. اما با چنین توجه و لطفی شور و شوق بسیار زیادی به کارگروه فرهنگی پایگاه شهید سیّاح تزریق شد که در راستای مفاهیم و موضوعات مورد تاکید شما بیش از پیش ان شاء الله مطالب مفیدی انتشار دهد. امید می رود تیم کارگروه فرهنگی اعم از نویسندگان، خبرنگار و سردبیر محترم این تشویق و نظر لطف را به فال نیک گرفته و پس از این مسئولیت سنگین فرهنگی در انتشار منظم نشریه و کمک ادامه یابد ان شاء الله.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۴ ، ۲۱:۲۵
رزمنده فرهنگی

به نام خدا

28 / جنگ نرم

مینیون‌ها موجودات کوچک، زرد و استوانه‌ای شکل‌اند که به زبانی ترکیبی تکلم می‌کنند و در انتقال کلام به انسان قدری ناتوان ظاهر می‌شوند. از هویت اصلی مینیون‌ها سخنی به میان نمی‌آید اما با اندکی تأمل در دو گانه‌ی من شرور و سیر حرکت آن‌ها در طول تاریخ حیاتشان به راحتی می‌توان به پیشینه و عقبه‌ی آن‌ها پی برد. مینیون ها از حیث ظاهر، شکل و شمایل انگونه‌اند که پیش تر توصیف شد اما در باطن آنچه که در ظاهرشان نمایان است، نیستند. آن‌ها ظاهری فریبنده دارند و باطنی مرموز و پیچیده. مینیون‌ها نماداند. نمادهایی انتروپومورفیک.

برای مطالعه متن کامل این مقاله عمیق به لینک زیر مراجعه فرمایید:

http://ystc.ir/%D9%86%D9%82%D8%AF-%D9%BE%D9%88%DB%8C%D8%A7%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%85%DB%8C%D9%86%DB%8C%D9%88%D9%86%E2%80%8C%D9%87%D8%A7-minions%D8%9B-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D9%87%E2%80%8C%D8%A8%D8%B1%D8%AF/
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آبان ۹۴ ، ۱۴:۳۴
رزمنده فرهنگی