پایگاه بسیج شهید سیّاح

شهرستان درگز - کارگروه فرهنگی

پایگاه بسیج شهید سیّاح

شهرستان درگز

شهید محمدحسین سیاح فرمانده گردان زرهی لشکر 5 نصر

پایگاه بسیج شهید سیّاح
این تارنما متعلق است به پایگاه بسیج شهید سیّاح شهرستان درگز مسجد امام علی علیه السلام ... کارگروه فرهنگی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات





نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

آخرین نظرات
  • ۱ آذر ۹۴، ۲۰:۲۰ - الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
    آفرین

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

بسم الله الرحمن الرحیم

15

«مایکل لدین» مشاور اسبق امنیت ملی و چهره‌های سرشناس محافظه‌کاران آمریکایی روز دوشنبه با انتشار یادداشتی در نشریه «ویکلی استاندارد»، نوشت واشنگتن باید به دنبال ایجاد ناآرامی در ایران باشد. وی که پیش از این هم بارها از توسل به اقدام نظامی یا ایجاد انقلاب رنگی در ایران حمایت کرده، با اشاره به نفوذ روزافزون ایران در منطقه، نوشته است: «اگر می‌خواهید رژیم ایران کمتر به دنبال جنگ باشد، اسلحه را به سمت شقیقه‌اش هدف بگیرید. بهتر است که بقای رژیم را در معرض تهدید قرار دهید. نیازی به ناو هواپیمابر، هواپیما یا حتی نیروی ویژه وجود ندارد، تنها چیزی که لازم دارید اراده حمایت از ایران آزاد است.»

عضو بنیاد دفاع از دموکراسی آمریکا که از دسته‌کم از سال 2002 به بعد نظام ایران را در آستانه سقوط دانسته و مدعی شده است که ایرانی‌ها آماده «انقلاب» هستند، بار دیگر نوشته است که زمینه‌های بروز ناآرامی وجود دارد. وی ادعا کرده است که ایران اکنون در مرحله‌ای است که به آن «وضعیت پیش از انقلاب» گفته می‌شود.

وی با بیان اینکه ساختار اطلاعاتی آمریکا در گزارش‌های خود چنین تصویری از ایران ارائه نکرده و واشنگتن نیز گوش شنوایی برای این مسئله ندارد، نوشته است: «به هر حال، حمایت غرب از تغییر رژیم، که از مدت‌ها قبل معقول‌ترین و ستوده‌ترین سیاست در قبال ایران به شمار می‌رود، بار دیگر به هرکسی که می‌خواهد گامی بلند در مسیر یک سیاست معقول بردارد، چشمک می‌زند.»

لدین در پایان مدعی شده است که «میلیون‌ها ایرانی»، اکنون «در انتظار اندکی حمایت از جانب ما و بقیه جهان آزاد هستند. مایه خرسندی خواهد بود که برخی از نامزدهای ریاست‌جمهوری در این مورد حرف بزنند.»

اصل خبر از ویکلی استاندارد

ترجمه شده توسط فارس نیوز

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۱:۴۷
رزمنده فرهنگی

بسم الله الرحمن الرحیم

14

مراسم میلاد امام علی ع در مسجد امام علی با همکاری پایگاه بسیج شهید سیاح در شب 13 رجب 1394 برگزار گردید . در این مراسم ابتدا کلیپی از زیارت مجازی حرم امام علی ع پخش شد و سپس مولودی آرام حاج کریمی ، سخنرانی مسئول تبلیغات اسلامی درگز و مدیحه سرایی آقای سیاح.

دریافت کلیپ پخش شده از این اینجا .

دریافت صوت کلیپ از سایت گروه اسوه. : (http://www.osveh-group.com)

دریافت تصاویر کلیپ از سایت سجاد.آر .  (http://secad.ir )

لینک این کلیپ در آپارات : http://www.aparat.com/v/kZ1eD

لینک کلیپ "ها علی بشر کیف بشر" کریمی در آپارات : http://www.aparat.com/v/EI6Nh

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۴:۰۳
رزمنده فرهنگی

بسم الله الرحمن الرحیم

13

اخبار پایگاه

به گزارش مستقیم از پایگاه بسیج شهید سیاح : جناب ملکی امام جمعه درگز و قوی پنجه فرمانده نیرو سپاه پاسدارن درگز در جلسه حلقه صالحین مسجد امام علی در مورخه سه شنبه 8 اردیبهشت 94 حضور یافتند و با جمع بسیجیان و اقشار مردم دیداری صمیمی و دوستانه داشتند . در این جلسه ابتدا امام جمعه محترم سخنانی در باب اهمیت و حرکت مثبت حلقه صالحین فرمودند و در حدیثی از امام صادق (ع) برای وضایف منتظران بیان نمودند . در ادامه فرمانده محترم سپاه نیز از اهمیت جهاد فرهنگی و تاکید بر پیگیری وضعیت و دلسوزی برای رشد علمی و بصیرتی نوجوانان بسیجی ذکر نمودند .

پایان خبر/.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۱:۴۶
رزمنده فرهنگی

بسم،الله،الرحمن،الرحیم

12

حکمت باد شدن وزق : پدافند غیر عامل

حکمت وزق

به نقل از www.ayatmadari.it

طبیعت پدیده:

وزغ می‌تواند بدون اینکه هوای درون شُش‌ها را به بیرون بفرستد بارها آن‌ها را از هوا پُر سازد و با این عمل، خود را بزرگ و بزرگ‌تر کند. به این نوع تنفس که مخصوص دوزیستان است «پمپ فشاری» می‌گویند. وزغ، هنگام مواجهه با خطر، خود را باد می‌کند تا برای دشمن، لقمه­ی گلوگیری به نظر آید.

حکمت پدیده:

این رفتار وزغ، آیت «پدافند غیرعامل» است که یکی از مهمترین ابزارهای «قدرت بازدارندگی» به شمار می‌رود. قدرت بازدارندگی، مجموعه‌ی تدابیر گوناگونی است که از سوی یک کشور برای جلوگیری و مأیوس کردن کشورهایی که قصد عملی کردن سیاست‌های تهدیدآمیز دارند انجام می‌شود؛ یکی از این تدابیر، دفاع یا پدافند غیرعامل است. هر دفاعی که بدون اسلحه و تجهیزات نظامی انجام شود دفاع یا پدافند غیرعامل به شمار می‌رود. «پدآفند غیرعامل» به انسان می گوید که حیله‌ها و تهدیدهای دشمنان و راه و روش مقابله با آن‌ها را بشناسد.

انواع پدافند غیر عامل

عبرت پدیده:

این آیت از دو جهت قابل توجه است؛

نخست اینکه شایسته است هر انسان مومن و یا هر کشور اسلامی برای جلوگیری از خطر و بازداشتن دشمن، از پدافند غیرعامل استفاده کند و خود را غیر قابل تسخیر نشان دهد.

دوم اینکه هر انسان مومن و یا هر کشور اسلامی بداند که دشمن هم از همین روش علیه او استفاده خواهد کرد پس فریب او را نخورد و بداند که باطل، پوشالی است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۰:۰۲
رزمنده فرهنگی